Search Results
Search results 1-20 of 129.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
NINJA / RIP KILL [TOT: 17.397.031.500] Flyingduck [Cartel] vs. Hephaestus [SMD] & HyperTensive [SNIP] & TheAnnoyingDwarf [SMD] (A: 14.190.000.000, D: 3.207.031.500)
Zurg - - HOF Uni 24 Mizar
PostLækkert lavet drenge, ærgerligt jeg ikke kunne være med på den her! Quote from the1killer: “jeg fik ringet de første op, og skrevet til lidt flere, undskyldningerne var mange, deriblandt at de var på FS, lige gået i FM og jamen jeg skal noget vigtigt imorgen med kæresten (Sry for censuren Zurg) ” Det var desværre spot on men lækkert at Hyper var klar! Tillykke med profitten, fedt at se Cartel få lidt tæsk
-
NINJA [TOT: 53.485.000] Kong Bob [Wollow] vs. Viceregent Quasar & Scorpius [RxM] (A: 47.466.000, D: 6.019.000)
Zurg - - HOF Uni 32 Ursa
PostLækkert nok lavet @the1killer du gør det sgu godt herinde! Tillykke med det, og GLwRB til Kong Bob
-
Kongen abdicere!
PostÅrh KoD for fanden Hvor mange timer har vi efterhånden brugt på at få dig til at blive?? Ville ønske du blev i .Dk lidt endnu men jeg orker snart ikke at prøve at overtale dig mere og i bund og grund så kan jeg kan godt forstå dit valg! Jeg håber virkelig, at du kommer tilbage ved et evt. Skandinavisk merge bro.. Så kunne det være vi skulle spille accs op sammen igen Nå, du ved allerede hvor meget det her går mig på, den sidder lige i hjertet på Zurg mus! Men i det mindste kan vi stadig få tæsk …
-
[TOT: 20.399.000] Scorpius [RxM] vs. FuzzyPanda (A: 4.226.000, D: 16.173.000)
Zurg - - HOF Uni 32 Ursa
PostLækkert lavet igen bro!! #KillersUni
-
[TOT: 7.064.000] Scorpius [RxM] vs. Commandor & mikaelsmed (A: 170.000, D: 6.894.000)
Zurg - - HOF Uni 32 Ursa
PostHaha nice nok Killer! Lækker profit
-
[TOT: 90.730.000] Scorpius [Wollow] vs. ice ice baby (A: 26.833.000, D: 63.897.000)
Zurg - - HOF Uni 32 Ursa
PostSådan bro, godt lavet #KillersUni phatgrin.png board.dk.ogame.gameforge.com/i…17d42a41acce9012987fc3fe7
-
Abracadabra Scrooge McDuck Sidekick Lille skygge bestofthe60s Al Capone Zaza N1xorn3m3s7s Darth uzzerino Immortal LCM Anjobanjo HLS StarCraft Waste Luzzo The Devil The1killer Archerlite Framerate Flyingduck Ksbm Toph Beast Goatmeister ZybeR Martin_R Vendelboen Popzi Dark Depresion Psytech Spaceking Zyrox Zero Avalanche1 Citronen Blege ben Abdullahsine Rock Sprit Admiral Barbarossa Dancing Hamster Birthe Barolo Gwo LynetMcQueen FaXuZ KingOfDraconien DjangoVonAnd Vatkoen TheIceQueen Baskedet Zurg
-
AKS 1 [TOT: 61.803.345.000] Al-Snip [SNIP] & shadow [SNIP] & TheAnnoyingDwarf [SMD] & Zurg [SNIP] & HyperTensive [SNIP] vs. inoobi [ETF] (A: 13.077.660.000, D: 48.725.685.000)
Post@Captain Barbarossa Kan ikke helt forstå hvorfor det er et tøse hit, som @Sidekick så rigtigt siger "min fjendes ven er min fjende".. Vi ved at Inoobi flyver med Cartel, som vi mildes talt har et rigtig skidt forhold til.. De 4300 RIPs var en kæmpe trussel for os hvis vi blev fanget på en lang return en dag og vice versa... hvis de nogensinde blev sendt mod en backtime eller trukket stationering på os, så havde løbet også været kørt.. Jeg ser intet tøset over det her hit.. Som vi ser det så er d…
-
AKS 1 [TOT: 61.803.345.000] Al-Snip [SNIP] & shadow [SNIP] & TheAnnoyingDwarf [SMD] & Zurg [SNIP] & HyperTensive [SNIP] vs. inoobi [ETF] (A: 13.077.660.000, D: 48.725.685.000)
PostTror slet ikke han er på endnu faktisk
-
PostQuote from Ressei: “LOL i har knækket AS#1 grænsen med hvad? 5 mil TD eller sådan noget? . Godt udregnet ” Den med TD grænsen var seriøst pure luck fra vores side, vi opdagede det først efter selve hittet.. Tro mig, vi havde smerter i hænderne af at klikke så meget og freakede lidt over om han ville komme online osv osv osv... Det var slet ikke et fokus fra vores side efter at have skudt missiler i 6 timer biggrin.png Prøver ikke at benægte noget her.. Havde vi rent faktisk tænkt over der, så ha…
-
PostHer et par billeder til folket @Dark Depresion det her hit var faktisk slet ikke med tanke på profit, vi fik en lille profit men det er meget snævert. Som du nok ved, så har vi et rigtig skidt forhold til Cartel og vi ved ikke helt med ham Inoobi.. Skulle de komme ud af FM, så er det meget rart, at vide at de ikke har 4300 RIPs liggende, som backup hos ham.. Specielt hvis vi fanger dem på en lang return en dag Og ja.. Flyver man med Cartel så er man fjender med os, så igen.. Dette hit er ikke pr…
-
Post#BlameABJepsen! Men reference til dette tarvelige hit hvor Inoobi og @Flyingduck, besluttede sig for, at flyve på vores førhenværende almægtige allianceleder ABJepsen, beordrede Nokia os simpelthen til at SNIPPE de skyldige, så vi turde selvfølgeligt ikke andet, når Nokia nu er den der siger det! Vi ville egentligt gerne nuke alle Cartel spillerne tilbage til stenalderen, men de har pt. travlt med at skifte underbukserne efter @lcmsfars rage quit og @Al Capones nærdødsoplevelse for et par uger s…
-
Gb hit?
Zurg - - Spam Planeten
Post@Captain Barbarossa er helt enig i det du siger, jeg syntes også at de regler er for lette at udnytte
-
Som altid @Zaza jeg er uenig nærmest hvert eneste ord.. Syntes ikke det er i orden at man kan drage nytte af flere konti.. Jeg tror heller ikke det hjælper på uni aktiviteten at GB hitte og jeg syntes generelt det kan sidestilles med snyd.. Men ja, hver sin holdning Den ligger hos teamet nu.. Forhåbentligt GF
-
@Zaza Jeg sad selv og tog et par billeder på dagen, da jeg havde samme mistanke som dig vedr. multi profiler. Da klokken var 13.27 var "Fjernes" foran med 4 stemmer og havde totalt 56 som ses på billedet.. Dvs. at efter 13.27 er der kun kommet en enkelt stemme mere på at GB hit reglen skulle fjernes. Efterfølgende blev der oprettet flere forum profiler og der var det altså "Blive" som steg meget i de sidste timer.. Nu har jeg ikke billeder fra før 13.27 eller logs af hvornår alle forum profilern…
-
Quote from Dark Depresion: “En ændring af reglerne vil have absolut ingen betydning på hvor mange GB-hits der bliver lavet. At tænke andet er uinformeret og naivt. ” @Dark Depresion Jeg har en lidt anden opfattelse fra mit main community.. Der bliver lavet GB hits det har du helt ret i, men flere af de spillere som laver dem er også blevet banned, og op til flere af de spillere jeg kender holder sig fra dem af den årsag, at de ikke er lovlige
-
Quote from Bikermus: “Det er ressourcer som ellers ville være "forsvundet" fra et univers. Lad os sige din fjende får dem, men i stadig er i stand til at dræbe vedkomne selv med det boost. så er det også 8-9 mia flere ress, halveret pga 50% RM chance, som så giver 4-4,5mia ress. De her udregninger er løse og hurtige, i know. ” Tjaa.. Det er stadig uretfærdigt hentet profit efter min mening, uanset hvem de går til og af hvilke årsager, så syntes jeg det putter nogle spillere i en mere fordelagtig…
-
Quote from Dark Depresion: “Næsten hele dit argument bygger på en hypotese om at .dks regler er bras fordi de afviger fra GF's normale regelsæt ” Det passer altså ikke helt,jeg er ked af hvis du har forstået det sådan..Men jeg syntes også at jeg nævner hvordan man kan sidde og klargøre kontoer for maks profit osv. osv. og om hvordan det ikke er anderledes end bare at åbne en konto i samme univers hvis man alligevel gør det op til er merge. Kan godt se din pointe med at begge regelsæt er GF enfor…
-
Jeg vil gerne lige hurtigt svare @Dark Depresion på hans spørgsmål.. Jeg tror at forskellen på vores GB hit regler og de standard bash limit regler er at vores team har en anden kontrol over vores GB regler.. Bash grænsen er vist sat af Gameforge og ikke nødvendigvis af teamet hver gang? .. Derfor kan det ikke helt sammenlignes syntes jeg.. Men jeg kan sagtens tage fejl Du er meget velkommen til at skrive en PM til mig @Dark Depresion hvis du vil snakke mere om det Quote from TheIceQueen: “Der m…