Search Results
Search results 1-20 of 290.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Spærring af Razzy
PostQuote from Tyrial: “jojo ZybeR, jeg har skam læst reglerne... Men hvorfor lave et regelsæt? Kunne man ikke i stedet for bare at implementere reglerne direkte i spillet. Man kunne da bare lave en setting i spillet, således at det syvende angreb var umuligt at gennemføre? Jeg forstår godt at man ikke bare lige laver om i et spil. Men jeg undres bare. ” Ja, selvfølgeligt kan man det. Man kan også implementere krigserklæringer inde i spillet, der har en indflydelse på bashing reglen. Så er der de fo…
-
Hele profitten investeres i kamp teks?
-
Skod profit i forhold til TD. Det kan du gøre bedre
-
where is Uni2's archive
Bangsholt - - Board & IRC
PostSå det var *DER* hvor U2 historien var røget hen af... Det er svært at blive overrasket over inkompetance efterhånden. Hvor er slet knappen på det her board? Quote from ErikFyr: “Der er nogen kamp rapporter her: web.archive.org/web/2011031018…hp?page=Board&boardID=131 HoF delen har den muligvis ikke arkiveret ” Flot link, det er også kun fra 2011 - Det var *LIGE* det jeg gerne ville se på
-
*snork* ... Hvorfor fanden har man 20k solar sats? Har han lavet en gravitation tech 2 eller sådan noget mystisk noget?
-
Quote from ErikFyr: “Det var en sikkerheds risiko at have de gamle PMs liggende, så snart GF fandt ud af det, blev det slettet. Der var ikke rigtig nogen mulighed for brugere at gemme de gamle beskeder, vi kunne ikke gøre noget for at stoppe det ” Sikkerhedsrisiko?... Really? Og så er løsningen naturligvis bare at (Hidden Content) slette alt hvad der var og komme på en dårlig undskyldning fra GF. Quote from ErikFyr: “Der er 2 måder man kan få ulæste tråde frem, enten på Dashboard eller Unread Po…
-
Med det her fantastiske nye board - tak fordi alle mine PMs er væk, GF - så undrer jeg mig lidt over hvor at "nye tråde for de sidste 24 timer" er blevet af. Søge funktionen vil ha' terms for at den kan vise siden f.eks. i går og jeg ved ikke hvad der skal stå for at få alle posts de sidste 24 timer. Er der nogle gode forslag?
-
Er det ikke ANDEN gang du nakker ham på det samme trick? Og hvorfor har du egentligt ikke lukket og slukket for det uni endnu? Er der stadig blå KIMBRER tilbage?
-
Gæt et Spil
Bangsholt - - Gamle Spil
PostMafia II - Det er jo Vitto i våbenbutikken kGs7dHg.jpg
-
Ingeniør stavefejl
PostKraftværker er vel en glimragende beskrivelse?