Search Results
Search results 1-20 of 407.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
*zip 2.10.1 Beskyldninger af brud på spillereglerne eller andet snyd er ikke tilladt. Har du mistanke om snyd, kontakt da en GO. Warn givet - Al Capone
-
*zip 2.10.1 Beskyldninger af brud på spillereglerne eller andet snyd er ikke tilladt. Har du mistanke om snyd, kontakt da en GO. Warn givet - Al Capone
-
-
Næste merge?!
PostQuote from lcmsfar: “Quote from HLS StarCraft: “Det kunne ellers være sjovt hvis i slog hårdt ned på det og røvede ham for de 25-50k kroner han har betalt for den ” jeg håber da virklig du har noget bevis for sådan en påstand ellers er den langt under bæltestedet at fyre sådan noget pis af. om man har den største konto i ogame er det stadig et spil og irl liv går videre lige som kontoer i spil mener da også den 5 største flåde i q har fået ny pilot og hvad så fedt de bliver spillet og ikke står …
-
Næste merge?!
PostSå det undrer jer slet ikke at ogame.dk's største konto pludselige har skiftet ejer? Det kunne ellers være sjovt hvis i slog hårdt ned på det og røvede ham for de 25-50k kroner han har betalt for den. 2.10.1 Beskyldninger af brud på spillereglerne eller andet snyd er ikke tilladt. Har du mistanke om snyd, kontakt da en GO.
-
Top 10 u1 miner
PostKan lukkes
-
Top 10 u1 miner
PostJeg bytter min u1 konto væk, ser helst jeg får en Quantum konto men alle bud skal være velkomne (ikke fuldstændig hen i vejret useriøst alligevel). 93.050.453 (Placering 9 af 1.364) Med 96,2% af points uden mulighed for at blive ødelagt og 82,4% i miner. 42/35/35 x 13 + enkelte levels krystal eller deut på nogle planeter. Skriv pm med bud og/eller for spørgsmål. For skumle men fuldstændig accepterede "Nanohandler" foretrækkes kontakt på discord.
-
Det må da til enhver tid være op til ham selv hvad han gør med sin acc. Og forstår da godt hans logik, man har set samme spillestil i Pegasus under mrkaio og han fortjente heller intet andet end hvad der skete, at Pegasus døde. Jeg synes at man som stor spiller i et universe har et ansvar, og tager man det ikke eller gør direkte det modsatte af hvad ens ansvar er så dør universet, og til sidst er det jo dig selv (den store spiller) der har brugt langt mest tid på din konto og derved mister mest.…