Search Results
Search results 1-20 of 881.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Holy shit! En ting er størelsen på hittet, men det størelse hit, i fucking uni 1 med x1 speed, god damm! Godt arbejde drenge, så der lige 24 af de store, klar til mere flåde!
-
Deut søges.
PostSøger stadig, over al Falcons forventning, er jeg stadig ikke død, og jeg har ikke deu nok til at spamme destroyers.. (Satans til at folk kraftedeme har massere af forsvar og rips alle steder)
-
[TOT: 3.384.013.000] N1xorn3m3s7s [RELAX] vs. Spaceking [FFS] (A: 519.615.000, D: 2.864.398.000)
Bikermus - - HOF Uni 28
PostLCM, fisk, men det her board whine kommer i ingen vejne med. Lav en offentlig post hvor du challennger N1x, hvor han sværger at Relax holder sig udenfor. Cartel holder sig alligevel udenfor, de er jo i FM Og inden jeg får den i ansigtet, JA, JEG ER SELV I FM, kommer skam ud i morgen igen
-
[TOT: 3.384.013.000] N1xorn3m3s7s [RELAX] vs. Spaceking [FFS] (A: 519.615.000, D: 2.864.398.000)
Bikermus - - HOF Uni 28
PostNormalt blander jeg mig ikke mere i Relax-Cartel diskussionerne da det blot er en flok børn der skriger efter hinanden som små aber. Men LCM, hold nu op, dig og konens kommentarer skriger af sarkasme. Og at FT og N1x hopper på jeres bait, det er også tosset. Lav nu bare en krig, LCM VS N1x, ingen andre, lad flåderne tale.
-
Deut søges.
PostDen flåde har nu været her i 6 måneder, har skam været i uniet siden du også var der, forskellen var bare at jeg ikke flygtede da det blev for hårdt ❤️ Kom nu ind og sælg mig deu eller leg med mig Falconersalen! Vi kan lave en verbal kamptråd i spamplaneten, så du ikke får warns, eller mig også!
-
Deut søges.
PostSå passede IRL igen, jeg søger deut! Flåden kan dårligt lette og nogle skal jo holde bygge lidt så man kan lege med de mindre Relax flåder, nu når jeg alligevel aldrig kommer i nærheden af de store Skriv til Loyalitet Ingame. Kurs 2,5-1,5-1
-
[TOT: 1.004.406.000] Toph [RELAX] vs. BeatrixKujara (A: 4.165.000, D: 1.000.241.000)
Bikermus - - HOF Uni 28
PostTager gerne et warn for denne her. sorry Gwo Falcon, jeg har en liste. 1, du er svær at snuppe? Du havde et kæmpe forsvar og den eneste der kunne snuppe der solgte du deu til for at overleve. Men fair nok, den giver jeg dig. 2, Jeg har skam selv bygget kontoer, jeg er bare ligesom dig, jeg bytter dem væk 3, Du modsiger lidt dig selv, du sidder og nævner dine skills til at bygge kontoer, men alligevel nægter du at komme tilbage før du får en god konto forærende? Imens du samtidig sidder og siger …
-
[TOT: 1.004.406.000] Toph [RELAX] vs. BeatrixKujara (A: 4.165.000, D: 1.000.241.000)
Bikermus - - HOF Uni 28
PostNice hit Topper drengen, sådan en gang profit kan man altid bruge! GLwRB Beatrix! Falcon, forstår ikke hvordan du kan overleve internettet, lidt modstand, så går der baby i dig "Og nu gider jeg ikke snakke med dig mere", i stedet for at komme med gode argumenter. Men måske også en af grundene til at du er nyere tids største kontorytter, kæft du er aktiv i account trader delen Så ellers du fik en Quan, men kan se du er på vej væk, det er ærgeligt, kommer snart ud og ville gerne hygge med dig igen…
-
"DKs STØRSTE HIT" AS AKS# 1[TOT: 220.618.527.000] Kaizen [KoQ] vs. lille mus 2 [Solutam] & Karma [RELAX] & N1xorn3m3s7s [RELAX] & StrayCat & Toph (A: 164.960.012.000, D: 55.658.515.000)
Bikermus - - HOF Uni 28
PostTillykke med hittet drenge, så blev den flåde nulstillet. Først Nano. Så Capone. Nu Kaizen! Hvem er næste? Betting runde!! Elton? Flying? Discolim? Bryder mig dog ikke om statestikken nu. Første gang jeg gik i FM, røg Nano. Anden gang røg Capone. Og nu efter flere forsag, samme aften som jeg gik i FM, røg Kaizen. Måske jeg bare skulle blive i perma FM, så kan det være Heldet vender! GLwRB Kaizen, det går Schnell, du er stadig nummer et så ingen andre alternativer end RB!
-
[TOT: 21.363.346.000] Kaizen [Cartel] vs. TheAnnoyingDwarf [SMD] (A: 1.881.428.000, D: 19.481.918.000)PROFIT 8.3MIA
Bikermus - - HOF Uni 28
PostQuote from Flyingduck: “Helt ærlig...hvor fanden er de MODS.... det stikker jo helt af ” Er du overrasket over responstiden? Hvor er Capone når man har brug for ham, ind i ally chatten og sig han skal igang!
-
[TOT: 21.363.346.000] Kaizen [Cartel] vs. TheAnnoyingDwarf [SMD] (A: 1.881.428.000, D: 19.481.918.000)PROFIT 8.3MIA
Bikermus - - HOF Uni 28
Post*zip Lækkert Hit Nano, det var et spørgsmål om tid før Killer røg, efter som han slacker så meget. Bare pisse ærgerligt at han er venner med så mange store fleeters, så han ikke var røget for flere uger siden, i recs som kunne bruges på at give dig bare lidt modstand, noget som er svært med sådan en flåde som du har GLwRB Killer, du er den bedste i DK til det, det kan ingen tage fra dig, det kan man se på statistikken! Beskyldninger om brud på reglerne er ikke tilladt jf. §2.10.1. Ej heller er d…