Search Results
Search results 1-20 of 811.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from Abracadabra: “Quote from FarHEAD: “Nu kan du da ikke længere sige Jesus, at du ikke har været på den tabende side.. ;o) ” Quote from FarHEAD: “Kampen ender uafgjort. ” Det kan han faktisk godt..God sommer. ” HAHA jeg dør For faen jesus din gamle kammersjuk eller kammersjuk ej GLwRB og ærgerligt med den ti di må havde set forkert på tiden den blev trukket for matematikken var der ikke noget galt i GZ farhead godt at se i kan bide igen!
-
Til Los lykke din heldige futher mokka
-
Quote from MasterFanta: “respekt for du tager det så pænt justin n1x er vel 2-3 stykker der farmer mere fra inaktive :p ” 2018 var et godt år med merge og store flåder men syntes 2019 er sløv xD
-
flot hit drenge, nogle gange må man snakke med fjenden for et fælles mål god ånd justin! og kæmpe GLwRB glæder mig til at se part 2 måske med dig på den "rigtige" side Fanta, så kan du godt slappe lidt af med den farm! har kigget på dig på topraider de sidste par uger
-
Quote from Toph: “Havde desværre ikke nok rips til at komme helt igennem. ” hvis bare man havde nogle alliance venner med RIPs! men smukt ellers ud over din lille brain fart xD
-
shit happens flot ninja ellers
-
Toph delte denne lille lækkerbisken med beskeden "jeg tror han er på dog" 20 min senere kiggede jeg lige for sjov og alt lå der stadig :O ! skriv til toph "vil du have den" da der intet svar kom sendte jeg og hip hip hurra han var ikke på (han havde lige samlet så tak) GLwRB def! On 01-06-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker N1xorn3m3s7s [RELAX] ________________________________________________ Battlecruiser 15.000 _________________________________________ Defender Xendor […
-
Toph gad ikke høre på mig whyne så han delte denne lækkerbisken 2 døgn på lanx måtte den følges men det gik selv med lidt hikk up undervejs, som gav mig toilet tjansen i B-Baren igen (tror ikke jeg har været væk men det siger chefen åbenbart) Tak toph oh FT og GLwRB ms! On 28-05-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker N1xorn3m3s7s [RELAX] ________________________________________________ Destroyer 97.966 _________________________________________ Defender Ms236 [RaM] __________…
-
fed profit, i conveteren kan du smide follow ups ind så regner den disse med
-
der er forsvar = det er bash desværre
-
Quote from Toph: “shiiit, sry my bad. troede at de små transer talte som flåde ” kun store transere, 22k ren stor transere tæller som en flåde <3! men kun hvis der ikke er forsvar
-
Ej et dårligt hit man må kun gå efter flåder
-
Quote from lcmsfar: “den her må jeg sku grine af hahahahahahaha haha var det ikke flåder vi gik efter ??? men ok fin pomfris men hahahahaha jeg ved et eller andet i det her "hit" der bare gør det tisse sjovt og det giver bare minus mening det her hit ” jeg tror i skal lægge den vodka flaske tilbage i skabet i 2...
-
LCM inspirerede mig On 18-05-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker N1xorn3m3s7s [RELAX] ________________________________________________ Deathstar 2.000 _________________________________________ Defender Killerkat [RaM] ________________________________________________ Large Cargo 2.790 Espionage Probe 18 Solar Satellite 2.048 Rocket Launcher 230.090 Light Laser 6.267 Heavy Laser 2.807 Gauss Cannon 1.514 Ion Cannon 1.611 Plasma Turret 5.796 Small Shield Dome 1 Large Shield D…
-
Sådan lcm! Du skal ikke finde dig i det! Jeg poster også en så xD Men dejlig profit igen :)! Utroligt som du kan ramme de timer du er ude man skulle jo næsten tro.... Det en joooke!
-
[TOT: 3.384.013.000] N1xorn3m3s7s [RELAX] vs. Spaceking [FFS] (A: 519.615.000, D: 2.864.398.000)
PostHehe i er sku søde Hvordan er detordaproget er? Tyv tror hver mand stjæler Modsætningen til når jeg laver tickets om jeres åbenlyse snyd bliver i bannet mens jeg spiller fair og snyder ikke så jeg for ikke Ban ved det virker uretfærdigt men det erdesvære sådan det er Og tak ft du ser sku også alt
-
Quote from Anjobanjo: “og magter da ikk og skrive tilbage eller kopiere dine smådumme gamle hits og kommentarer N1 osv ” det er da også fjollet hvis du skulle kopier mine hits og kommentare? når blok virker åbenbart ikke her inde (øv) så må jeg prøve mit bedste for at ignorer dine små opkast det var da også en dejlig mængde deut du fik med det lcm !
-
[TOT: 3.384.013.000] N1xorn3m3s7s [RELAX] vs. Spaceking [FFS] (A: 519.615.000, D: 2.864.398.000)
PostNu hvor jeg kun består af mine smådumme gamle hits (tror vidste jeg har top 2 af de største hits i DK dog) når hvad ved jeg om det når med det i mente, må jeg hellere komme med et nyt smådumt hit så haters har noget at hate GlwRB space On 19-05-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker N1xorn3m3s7s [RELAX] ________________________________________________ Battlecruiser 95.812 Battleship 165.026 _________________________________________ Defender Spaceking [FFS] __________________…
-
Quote from lcmsfar: “du N1 det er den måne du fjernet lige som hun havde fået ny konto "gl nano" der er den sidste bare lige ret skal vel være ret ” tja en måne med timer, og bygget ud fra historikken (se tidligere kommentar) virkede det som en god plan og ret ricikofri da der ingen er ude af FM til at beskytte ja gaml hits er sjove mine stats mod cartel er vidst også helt gode, vi må mødes over en kold og sammenligne en dag tillykke med de 300k IC skal den ny tilkommendene profit bruges på fler…