Search Results
Search results 1-20 of 558.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 5.926.739.000] N1xorn3m3s7s [RELAX] vs. TheAnnoyingDwarf [SMD] (A: 564.495.000, D: 5.362.244.000)
Ressei - - HOF Uni 28
PostDer ryger nogle flåder for tiden. Tilykke med profitten n1x
-
Pranger listen
PostSå vidt jeg er orienteret så er det ikke muligt og få pranger listen tilbage. GF er imod det.
-
"DKs STØRSTE HIT" AS AKS# 1[TOT: 220.618.527.000] Kaizen [KoQ] vs. lille mus 2 [Solutam] & Karma [RELAX] & N1xorn3m3s7s [RELAX] & StrayCat & Toph (A: 164.960.012.000, D: 55.658.515.000)
Ressei - - HOF Uni 28
PostTillykke med hittet til jer alle, RIP kaizen
-
Forum merge.
PostDet tror jeg du har ret i.. næste step for og dæmme op for alt denne forum aktivitet er vel og gemme boarded bag en paywall .. det er næste step i GFs geniale plan
-
Forum merge.
PostHvis du kan få en mod til og copy paste kunne du teknisk set.. men det bliver copy, creat thread, paste metoden. Så alle kommentarer og svar i tråden vil blive besværligt og kopiere.
-
Forum merge.
PostDet tror jeg tilgengæld du har helt ret i.
-
Forum merge.
PostQuote from Bikermus: “Tillykke til Mods som ikke kommer til at have meget mere og lave. Hermed begynder ogame DKs board at dø.. Ses på discorden! PS, nu kan vi da ikke brokke os over reglerne i DK, hvis det ender med at skulle være standard derovre, så er det bare kæft, trit og retning, og står noget ikke i reglerne, kommer det heller aldrig til det ” dette er selvfølgeligt ikke korrekt, da .org mods ikke forstår dansk bliver det af gode grunde svært for dem og ‘modde’ den danske sektion.
-
Forum merge.
PostProblemet med dette forum merge, som jeg ser det, er at hele arkivet samt alle hofs, allstars osv vil blive slettet.. intet kan åbenbart gemmes hvilket jeg syntes er utroligt ærgerligt.
-
Historie bag Cartel?
PostSå mange carteller er der nu alligevel ikke i teamet.. Just sayin'
-
[TOT: 902.213.000] Captain Skat [RELAX] vs. Goatmeister [Cartel] (A: 13.125.000, D: 889.088.000)
Postjaja fair nok.. Det er også rent dovenskab og lave 10k DS'ere af gangen når man kan gøre det på den 'rigtige' måde og kun bygge 100 af gangen
-
[TOT: 902.213.000] Captain Skat [RELAX] vs. Goatmeister [Cartel] (A: 13.125.000, D: 889.088.000)
PostMan må sige du er ved og have en fornuftig mængde DS, BB
-
News?
PostDer er ikke noget og svare på?.. vi har skrevet at vi forsøger og svare alle tickets inden for 48 timer og det har ikke ændret sig. I perioder hvor flere teamlers holder ferie eller er så uheldige og have problemer IRL, der vil svartiden af gode grunde være forlænget. Vi har beskrevet svartider i følgende tråde: Ticket system SpilleRegler Pr. 17/9-2012
-
News?
PostJeg ser frem til og læse ansøgningen, fra jer begge to
-
News?
PostJeg forstår nogle kan være frustreret over ikke og få svar på deres spørgsmål i tide. Men vi er ikke forpligtet til, og kommer heller aldrig til det, og offentliggøre hvornår folk tager på ferie eller har problemer IRL.