OGame DK

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

Unread Threads

Topic Replies Last Reply

GB-Hit

6

Vendelboen

Multi konto reglen

0

Ferie modus abuse

2

Blege Ben

600.000 points, god solid konto at starte op med!

0

Gift Code

9

Spaceking

News

• New

Dear community,

As you all know, due to the lack of options to gift accounts up until now we allowed special multi account situations after the merge.
    Since the game has now an option to gift accounts, we will continue tolerating the approved multi accounts until the 31st of January 2019.
    During that period of time we ask you to please find a new home for any extra game account that you own in the servers where you already have your main account.
    Starting February 1st, we will start applying the multi account rule again in our servers.

Your OGame Team
  • New

Hey OGamere,

På Tirsdag den 15/01 bliver Lobbyen opdateret kl. 10:00, opdateringen indeholder følgende ændringer:

[New] News hub: a site where you will find game news as well as links of interest.
    [New] Account trade: it is possible to gift/trade accounts through a token. Account changes have a 15 days cooldown (a token can be redeemed for an account after 15 days from the last account ownership change).
    [New] Micropage: completely new players will land in a new page with information about the game.

[Bug fix] Universes' age in days is displayed properly on IE 11 now.

[Known issue] The account gifting function has several misasing texts. They will be added throughout the week.

Mvh
    Dit OGame.dk Team

Recent Activities

• Vendelboen -

Replied to the thread GB-Hit.

• Lonleyforrest -

Jeg syntes at initiativet i at forbyde GB hits er super! Kan ærlig talt ikke se hvorfor at man skulle måtte lave GB hits, når pushing ikke er tilladt? For det er da pushing i stor stil! :)
  • Lonleyforrest -

Liked ErikFyr’s post in the thread GB-Hit.

Like (Post)
    Da det blev besluttet at forbyde det, var det imellem mig, Ressei og CoMa, så nu vil jeg prøve at tage det med dem igen og annoncere noget omkring det når vi finder ud af det :)
  • ErikFyr -

Liked Bikermus’s post in the thread GB-Hit.

Like (Post)
    Ihvertfald af hvad communitiet har fået at vide, så var det midlertidigt taget ud af drift så længe konto byt ikke var muligt. Nu er kontobyt muligt, så såfremt i vælger at beholde forbudet, så bare husk at opdater reglerne osv, og hver klar på…
  • Dark Depresion -

Liked Krumme’s post in the thread Ferie modus abuse.

Like (Post)
    Jeg ved det har været oppe og vende for ikke så længe siden, men tænker vi bruger denne tråd til at formulere et reelt forslag vi kan putte i forslag sektionen. Personligt er jeg med på idéen om ikke at kunne gå i feriemodus minimum 24 timer…
  • Unixion -

Liked Krumme’s post in the thread Almindelig [TOT: 63.747.000] Krumme [All In] vs. Tanja84DK (A: 5.865.000, D: 57.882.000).

Like (Post)
    Har i lang tid assisteret Tanja med diverse ting fra måne til rc hjælp til billigt trade/gratis res til råd om flåde, forsvar osv. samt holdt mig væk fra hende for at give hende en chance da hun virkede til at være meget aktiv og jeg ville se
  • Bikermus -

Ihvertfald af hvad communitiet har fået at vide, så var det midlertidigt taget ud af drift så længe konto byt ikke var muligt. Nu er kontobyt muligt, så såfremt i vælger at beholde forbudet, så bare husk at opdater reglerne osv, og hver klar på…
  • ErikFyr -

Posted the thread Information Multi konto reglen.

Thread
    Dear community, As you all know, due to the lack of options to gift accounts up until now we allowed special multi account situations after the merge. Since the game has now an option to gift accounts, we will continue tolerating the approved multi…
  • ErikFyr -

Da det blev besluttet at forbyde det, var det imellem mig, Ressei og CoMa, så nu vil jeg prøve at tage det med dem igen og annoncere noget omkring det når vi finder ud af det :)